Tam Cup Genk 2016

Algemene club berichten post je hier.

Moderator: Dave

Tam Cup Genk 2016

Postby Dave » Sun Jun 12, 2016 8:36 pm

Klein verslagje:

er waren slechts 2 GTM piloten ingeschreven, ik en Benny.

Kwalifs:

Nat circuit en veel bewolking.
De ochtend begon voor Benny niet van een leien dakje, problemen met zijn electronica hebben ervoor gezorgd dat hij de eerste kwalif gemist heeft.
Ik heb deze zonder problemen doorstaan met een tweede plek als voorlopig resultaat.
De tweede kwalif heeft Benny prima gereden maar een goede startpositie zat er niet meer in.
Voor mij iets meer succes met de pole positie voor de finales.

Tijdens de middagpauze heeft het zonnetje zeer goed zijn werk gedaan en het circuit lag er droog bij.

Finales:

Benny reed zeer strakke lijnen en zijn TRF ging netjes rond, door het gebrek aan snelheid kon hij de rest niet bij blijven.
Mijn auto ging op het droog circuit super en ik heb dan de eerste plaats bemachtigd.
De tweede finale ging Benny zeker sneller en nog korter en strakker rond, maar door een gebrek aan een kleinere spur nog steeds te weinig snelheid.
Mijn tweede finale lag het half droog half nat en dus een hopeloze wegligging, tweede plaats.
De laatste finale heeft me niet verder gebracht, op de natte baan kon ik de eerste plaats niet bemachtigen en Dylan is dus gewonnen vandaag.

Ik heb veel geprobeerd maar de oplossing voor meer stuur op het natte wegdek niet gevonden.
Al bij al een heel toffe dag gehad en een heel mooi circuit.
Spijtig van de regen...

Groetjes Dave
Dave
Site Admin

Return to Club chitchat