Editie 2014 was werderom een SUCCES !

Vragen over de Tamiyacup wedstrijd bij GTM gaan hier.

Moderator: Dave

Editie 2014 was werderom een SUCCES !

Postby Ally » Sun Jan 19, 2014 9:14 pm

Ik denk dat we weer zeer tevreden mogen zijn van onze prestatie om een goede cup wedstrijd te hosten.
Alles is perfect verlopen zonder enige problemen en de opkomst was goed. Ook veel bezoekers gehad volgens mij.
Zoals Jan zei: als je niet merkt dat er een organisatie is en alles goed loopt ben je goed bezig!
Hierbij nogmaals onze dank aan alle clubleden die mee hebben geholpen! De GTM teamspirit zat er goed in :D
Op naar de volgende !
GTM R/C Club bestuur
Ally

Re: Editie 2014 was werderom een SUCCES !

Postby stijn » Sun Jan 19, 2014 9:42 pm

Idd, das gesproken :-)
Alles van een leien dakje verlopen.

Mijn excuses omdat ik vroeger weg moest :?
Waar rook is... ben ik.... ;-)
stijn

Postby addicted2blue » Sun Jan 19, 2014 10:36 pm

Het was idd een zeer goed verlopen dagje, altijd fijn om met zo'n seizoen opener te kunnen starten.
GTM heeft weer eens te meer laten zien dat we met goede piloten op alle niveaus goed meekunnen en of de maatstaf zetten.
F1 Foam, F1 rubber, Euro TW en Euro GT, zeer leuk om met zo'n sterke ploeg naar de volgende tamiyacup wedstrijden te kunnen uitkijken.
Ik kijk er alvast naar uit en nog een dikke proficiat aan alle collega winnaars en Top 3 piloten.
In de juniors was het ook een zeer mooie wedstrijd, jammer van de vele botsingetjes .
Maar dat is leergeld en proficiat aan alle juniors van de top vier want die is mooi verdeeld met 2 jongens en 2 jongedames die wsl naar de toekomst toe de jongens het nog moeilijk gaan maken ;)
addicted2blue

Postby benny » Sun Jan 19, 2014 11:53 pm

Het was inderdaad een zeer geslaagd weekend. Nogmaals bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft om er een geslaagde Tamiya Cup wedstrijd van te maken. Proficiat aan alle piloten voor de mooie prestaties die er geleverd zijn. Op naar de volgende!
GTM R/C Club bestuur
benny
Site Admin

Postby Gert » Mon Jan 20, 2014 7:16 pm

ik vond het ook geweldig, en dit voor de eerste keer dat ik meedeed.
Van een noob gesproken dus, veel fun, aangename sfeer en vooral veel van opgestoken en bijgeleerd.

clubsfeer is geweldig

tot de volgende
Gert

Return to Openingswedstrijd Tamiyacup 2014