superstock 2014

Discussie omtrent de reglementen van de club gebeuren hier.

Moderator: Dave

Re: superstock 2014

Postby stijn » Sat Mar 01, 2014 3:12 pm

Sterk voorbeeld is dat Dirk op de fundrive met een 21.5turns rubber, sneller was dan Herman met een 18t foam. (sorry he herman ;-)) maar is wat dirk zegt he, de afstelling van alles in zijn geheel doet de auto goed gaan.

Heb ook al dikwijls gezegd de auto eens volledig uit elkaar te halen en terug te monteren zodat je weet dat de auto zeker al terug standaard staat en van daaruit kan je verder gaan zoeken naar een betere afstelling.

Hulp kan je genoeg krijgen en die auto kan je zeker goed laten rijden, daar gaan we wel eens werk van maken he :-)
Waar rook is... ben ik.... ;-)
stijn

Postby Dave » Sat Mar 01, 2014 6:09 pm

stijn wrote:Hulp kan je genoeg krijgen en die auto kan je zeker goed laten rijden, daar gaan we wel eens werk van maken he

Bijverdienste gevonden Stijn? :wink: :lol: :D
Dave
Site Admin

Postby addicted2blue » Sat Mar 01, 2014 10:53 pm

stijn wrote:Sterk voorbeeld is dat Dirk op de fundrive met een 21.5turns rubber, sneller was dan Herman met een 18t foam. (sorry he herman ;-)) maar is wat dirk zegt he, de afstelling van alles in zijn geheel doet de auto goed gaan.

Dat kwam omdat ik minder foutjes maakte en de Herman telkens op het einde van het recht stuk een probleem had met iets.
Herman is bij ons op de club wel iets sneller dan mij, dus normaal gezien zou de Herman (met foam) sneller moeten zijn dan mij (met rubber)
addicted2blue

Previous

Return to Reglementen