Recht stuk smaller?

Ideeën en voorbeelden voor het circuit post je best hier.

Moderator: Dave

Kan het rechte stuk van het circuit een meter smaller?

Ja, doe maar. Dan hebben we meer ruimte in de infield.
6
75%
Nee, handen af van mijn rechte stuk.
2
25%
Pfft, who cares.
0
No votes

Total votes : 8

Recht stuk smaller?

Postby benny » Mon Mar 23, 2009 9:48 am

Tijdens de laatste training is er ook het idee geopperd om het rechte stuk wat smaller te maken. Wat vinden jullie daarvan?
benny
Site Admin

Re: Recht stuk smaller?

Postby swatch » Mon Mar 23, 2009 1:33 pm

Wat als we nu het rechte stuk gewoon weglaten om te zoveel tijd. Met de houten latten kan je dan perfect een groot infield maken en zo op een bepaalde tijd ook een volledig technisch circuit aanbieden. (misschien een idee ?!)

Maar in ieder geval zou ik blij zijn met een smal recht stuk ! Wat dan misschien ook niet meer gebruikt gaat worden om de auto uit te lijnen tijdens de training van anderen (!?)

Grtz
Karl
swatch

Postby Ally » Tue Mar 24, 2009 12:32 am

iedereen kent mijn mening hieromtrend nu ondertussen wel ...
ik vind de breedte goed en als je het rechte stuk smaller gaat maken moet er VEEL meer over de tape rijden wat regelmatig schuift, zeker bij modified.

"een volledig technisch parcours" ?
"Oei!" ... hoorde ik al nu dat het technisch stuk zo smal was de laatste keer ...

Greetz,
Ally
GTM R/C Club bestuur
Ally

Postby swatch » Tue Mar 24, 2009 11:53 am

Ally wrote:hoorde ik al nu dat het technisch stuk zo smal was de laatste keer ...

Het eerste probeersel was voor 'de oude analoge servo rijders" wel wat te klein. Het circuit van vorige week was namelijk net iets breder op bepaalde stukken als de eerste keer en ging alles vlotjes, als het rechte stuk smaller word dus de infield groter wordt kunnen dus ook de bochten in de infield iets groter worden gemaakt moest het nodig zijn.

Ally wrote:VEEL meer over de tape rijden wat regelmatig schuift, zeker bij modified.

Dat is inderdaad wel een groot nadeel .. Maar daar moet toch iets aan te doen zijn ? Mischien de plakband vervangen door een bredere strook klittenband ? Dit kan misschien zelf nog beter blijven hangen dan de gebruikelijke plakband .

Grtz
Karl
swatch

Postby Feer » Fri Feb 12, 2010 7:11 pm

En wie gaat zulk een hoeveelheid klitteband betalen ?

Recht stuk mag iets smaller maar technischer hoeft het parcour voor de feer nie hoor !

Ik vindt ons parcour qua techniek en snelheid eigenlijk vrij goed.

De feer
Feer

Return to Circuit